درب اتوماتیک کرکره ای
نوشته شده توسط : پدرام

درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای  رول آپ

درب اتوماتیک کرکره ای ( رول آپ ) - Rollup Automatic Door
 
 

درب های اتوماتیک کرکره ای ( رول آپ )

درب های اتوماتیک کرکره ای هم به صرفه و اقتصادی هم بسیار مستحکم هستند که این خصوصیات آن ها را یکی از پرطرفدار ترین انواع درب های صنعتی در بازار امروزه ساخته است. هر نوع از درب های اتوماتیک کرکره ای به طور منحصر به فردی سازمان دهی شده تا به خوبی با احتیاجات مشتری وفق داده شوند و می توانند به صورت دستی یا اتوماتیک عمل کنند.

درب های اتوماتیک کرکره ای می توانند به طور چشم گیری از اتلاف انرژی جلوگیری کنند. در حالیکه تکنولوژی مدرن یک ساختار چند لایه ای از شیشه و فریم های پنجره ای و روند هزینه بر آب بندی کردن اتصالات و درزها را به وجود آورده که گران نیز می باشند. در مواقعی که نیاز به عایق سازی بیشتری جهت ذخیره سازی انرژی می باشد. نصب یک درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل درب شیشه ای یا پنجره شیشه ای می تواند به اندازه 40% یا بیشتر از میزان اتلاف انرژی یا حرارت بکاهد و بدین ترتیب نقش مهمی در صرفه جویی در انرژی دارد.

باز و بسته شدن سریع این درب ها یک ورودی و محل عبور سیال و روانی را ایجاد می کند. و هم چنین می توانند به سیستم های خروج اضطراری نیز مجهز شوند. فضای کمی را اشغال می کند و می تواند طوری نصب شود که رول جمع شده در بالای درب کرکره ای بسته به نیاز و خواست مشتری به سمت بیرون یا داخل ساختمان جمع شود. درب های اتوماتیک کرکره ای در برابر باد و باران و طوفان و برف مقاوم است و از درب و پنجره های ساختمانی در برابر شرایط آب و هوایی محافظت می کند.

این درب ها ضد سرقت می باشند و بیشترین آسایش و امنیت را برای درب و پنجره های ساختمانی فراهم می کند. یک درب کرکره ای اتوماتیک به صورت تحت الحفظی مثل یک دیوار پولادین غیر قابل نفوذ است.این محصول از ترکیب زیبایی و استحکام ساخته شده است تا ایجاد مقاومت بهینه ای در برابر طوفان و شرایط بد آب و هوایی  و شرایط بدی چون آتش سوزی و نیز ایجاد امنیت بالایی در برابر سارقان را تضمین کند.

به طور کلی می توان گقت تمام عملکرد های درب های اتوماتیک کرکره ای جهت محافظت از فضای درونی در برابر شرایط بد محیط بیرون است. این درب ها همانند مرز بین محیط داخل ساختمان شما با محیط بیرون است.

در مواقعی که امکان روئیت مد نظر نیست استفاده از این درب ها امنیت غایی را ایجاد می کنند.

هم چنین در مواردی که می خواهید جلوی ورود نور به داخل ساختمان را بگیرید یا ورود سر و صدای بیرون به درون ساختمان را تعدیل کنید محافظت و امنیت بالایی را تضمین کنید به خوبی انرژی را ذخیره کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید یک خلوت خصوصی و پوشیده را ایجاد کنید دربی مقاوم در برابر رطوبت و طوفان وشرایط آب و هوایی داشته باشید درب های کرکره ای اتوماتیک دقیقاً همان چیزی است که خواسته اید.

از ویژگی عایق صدا بودن آن می توان برای یک اتاق آرام به خصوص در  اتاق هایی که  در کنار خیابان ها و بزرگ راه ها هستند استفاده کرد بدین ترتیب که در بیرون پنجره اتاق نصب می شود تا به میزان خوبی سرو صدای بیرون را به فضای داخل اتاق را تعدیل کنند.

از درب های کرکره ای در ورودی مغازه ها و فروشگاه ها و خانه ها پاسیو، یا حیات خلوت ها، گیشه ها و دکه ها پارکینگ ها و گاراژ ها، کارخانه ها و کارگاه ها تعمیرگاه ها و مخفی گاه ها و پناه گاه ها نیز استفاده می کنند.

هزینه تعمیر و نگهداری درب های کرکره ای پایین است. بدنه درب کرکره ای از هم بند شدن تیغه های باریک مسطح ساخته شده است که این تخته ها ی باریک عموماً از جنس آلومینیوم هستند که در دامنه وسیعی از رنگ ها موجود می باشند. اگر تصادفاً بدنه درب آسیب دید می توان هر کدام از تخته های باریک سازنده بدنه درب کرکره ای را به طور جداگانه تعویض کرد.

باز و بسته شدن درب به صورت عمودی باعث می شود که هم در مواردی که فضای بیرون درب از برف و یخ در زمستان پوشیده شده است و یا در مواردی مانند وقتی که حجم زیادی از وسایل در داخل ساختمان پشت درب قرار داده شده است و به طور کلی وجود موانع جه موانع بیرونی و جه موانع درونی نتواند عملکرد درب را مختل کند و نیز موجب می شود که درب فضای کمتری را برای انجام عمل بازو  بسته شدن اشغال کند.

نحوه عملکرد درب و قفل شدن:

1.درب های اتوماتیک کرکره ای که توسط یک میله شبیه به هندل قفل می شوند.

2.درب های اتوماتیک کرکره ای زنجیر دار که توسط یک قلاب کنار ریل کرکره نصب شده است قفل می شود

3.درب اتوماتیک کرکره ای که توسط قفل های زبانه ای که در واقع شبیه به قفل های معمولی می باشد قفل می گردد.این قفل می تواند در قسمت تیغه انتهایی یا کناره های شاتر کرکره نصب شود. این نوع قفل توسط کلید باز می شود. دقیقاً شبیه به قفل منازل اشکال این قفل اتوماتیک نبودن آن هاست که ابتدا باید قفل توسط شخص آزاد شود سپس توسط سیستم اتوماتیک رول آپ  roll up کرکره به سمت بالا حرکت کند.

4.درب های کرکره ای اتوماتیک که می توانند با استفاده از قفل الکتریکی در داخل قفل گرددو نیازی به قفل و کلید به روش سنتی ندارد. در حین قطع برق هم می تواند به صورت دستی عمل کند. درب های کرکره ای اتوماتیک از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است. کلید ها می توانند با استفاده از ریموت کنترل وایرلس عمل کنند





:: برچسب‌ها: درب اتوماتیک کرکره ای ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: